Operator ze dvou znaku

Vitezslav Sevcik sevcik at vertigo.fme.vutbr.cz
Wed Jan 21 19:42:34 CET 2004

Dobry den,

mam nasledujici problem, potrebuji vytvorit novy binarni matematicky
operator slozeny ze dvou znaku (podobne jako je udelany napr
\rightleftharpoons).

Jde mi o jakysi reciproky operator k '\uplus', byl by slozen z operatoru
(ci spise "znaku") '\cap' a '\cdot'. (Rekneme novy bin. operator
'\ncdot'.)

Vhodne by bylo, aby tento operator byl i ve verzi pro "ruzne velikosti".
(Napr. '\bigncdot' oproti '\biguplus'.)

Kdyby nekdo z oslovovane TeX-spolecnosti mel alespon kod, ktery resi
obdobny problem, to by mi pomohlo. Samozrejme, nejlepe, kdyby resil tento.

S pratelskym pozdravem

V. Sevcik