znova obrazky :-)

Petr Mikulik mikulik at physics.muni.cz
Fri Feb 27 16:59:47 CET 2004

> Jde o to, ze i PNG by dnes uz slo vkladat beze zmeny, jen obalene
> prislusnymi operatory. Tim by se usetril cas pri zpracovani a ztratila by
> se jen kompatibilita s hodne starymi prohlizeci.

Presne tak, tahle muzeme preformulovat tu moji puvodni otazku: zdali by slo,
aby pdftex nacetl komprimovana data png obrazku, obalil je operatorem a
vrazil do pdf souboru? Tedy aby usetril cas dekomprimaci a prevodem na
"obecny" ci "univerzalni"  bitmapovy format, ktery si sam zkomprimuje?

Motivace: Obcas pouzivam pdflatex pro usporadani spousty obrazku z 2D
detektoru do nejakeho vhodneho formatu pro tisk (napr. 2 dloupce s
popiskem), a pdflatexu s tou jeho konverzi to trva zbytecne dlouho.

---
Petr Mikulik