znova obrazky :-)

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Fri Feb 27 14:09:25 CET 2004

Ano, ten princip je mne jasny. Moje otazka smerovala k tomu,
zda je vsude k dispozici operator Filter, ktery umi zpracovat PNG
obrazek. PNG je novejsi format. Napr. v HTML
jej umi zpracovat jen novejsi prohlizece, starsi si s nim neporadi.
Hadam, ze u Acrobatu a GS muze byt situace podobna, ale
nevim to presne. Proto jsem se na to ptal.
Pak by postup aplikovany v pdfTeXu mel svou logiku - prevodem
obrazku do PDF se dosahne lepsi prenositelnost vysledneho PDF souboru.

S pratelskym pozdravem

Lubos Kloc