znova obrazky :-)

Bohumil Chalupa bochal at met.mff.cuni.cz
Fri Feb 27 12:27:57 CET 2004

On Fri, 27 Feb 2004, Petr Mikulik wrote:

> Nevite, jak tuhle "zbytecnou" rekompresi vypnout? (At se ten obrazek vlozi
> se stejnou kompresi, jako je na disku.) Hledal jsem to v manualu a nenasel.
> Vzdycky jsem si myslel, ze png i pdf pouzivaji stejnou kompresi ala "libz".
> Docela to zdrzuje, kdyz je spousta obrazku v dokumentu.

Melo by to nejaky (dulezity) vyznam? Pristup s compresslevel pro cely
dokument mi pripada velmi konsistentni.
Muze to usetrit cas, kdyz budu mi obrazky pripravene se "spravnou"
kompresi. Jenze to zase umozni (a kvuli uspore casu se bohuzel najde
nejden autor, ktery to bude delat) vyrabet dokumenty s nejakou kompresi,
ktera nebude v celem dokumentu stejna, bude tudiz nepredvidatelna... ;-))

BoChal.