Font

Branislav Ballo bb at income.cz
Thu Feb 12 16:52:59 CET 2004

Vie mi prosim niekto poradit ako pouzit font z Latexu napr. v Coreli, Worde a pod. pod OS Windows? Neviem sa dopracovat k nazvu groteskoveho pisma, ktore pouziva Latex. Z vygenerovaneho PDF suboru som napr. vycital, ze je v nom okrem inych pisiem pouzite napr. pismo csss10, csss12 a pod. Latexom sa zaoberam ako laik, preto prosim o trpezlivost. Pokusal som sa najst a spustit program Metafont, ale nenasiel som ho na disku. Chcel som pomocou neho nejakym sposobom vyexportovat pouzite pismo napr. do suboru .TTF (True Type pre Win).