Velikost písma - jeden rozměr

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Tue Feb 3 23:09:50 CET 2004

On Tue, Feb 03, 2004 at 10:22:55PM +0100, Libor Tvrdik wrote:
> Pokud roztažení opravdu přeženu
> začne být text špatně čitelný, tedy jen do té doby než si jej
> začnete před očima naklánět. Je to jeden ze způsobů zpestřování
> táborových her.

Hm, nechcete tedy něco takovéhoto?

  http://trific.ath.cx/tex,mf/other/#thincode

Kdysi jsem to ,písmo` vytvořil právě k uvedenému účelu.
(Nějak ten thread šel zpočátku mimo mě, až teď jsem
pochopil, o co vlastně jde).

Obsahuje, jestli ti to správně vybavuji, písmena anglické
abecedy a čísla ... a ještě se tuším nějak obskurně ručně
řeší znaky na koncích (začátcích?) řádků ... ale kdybyste ho
chtěl použít, pokusím se vybavit si více...

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.