Velikost písma - jeden rozměr

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Feb 3 10:28:54 CET 2004

On Mon, 2 Feb 2004, Libor Tvrdik wrote:

> Dobrý podvečer,
>
> Marně hledám způsob jak "roztáhnout" písmo pouze v jednom směru (nahoru).
> Dovolil jsem si kýžený výsledek přiložit jako přílohu.
>
> Prozatím používám konstrukci s \resizebox, ale ta mi nevyhovuje z důvodu
> nutnosti podpory ps ovladače v dvi prohlížeči:

Vsechny dodatecne deformace pisma jsou vzdy zavisle na tom, co zvladne DVI
ovladac. Pokud chcete byt nezavisly na ovladaci, pak jedinou moznosti je
vytvoreni noveho fontu. U bitmapovych fontu generovanych METAFONTem to
nemusi byt tezke, pokud jsou navrzeny dobre a jsou definovany pomoci
nekolika parametru. Jen bych rad upozornil, ze pri takove deformaci se
rozsiri vodorovne taky, takze treba E muze vypadat dost osklive.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz