Delenie slov

Branislav Ballo bb at income.cz
Fri Feb 6 13:43:05 CET 2004

Pouzil som "twocolumn" pre formatovanie textu do dvoch stlpcov a vyskytol sa mi problem s delenim slov na koncoch riadkov. Neviem presne, ci to suvisi s twocolumn.
Napr.:

COM1-COM8 rozdeli na COM1- a na nasledovny riadok COM8, ale COM1- mi vycnieva za okolity text:
textTEXTtextTE
textTEXTtextTE
xtTEXTtext COM1-
COM8 textTEXTt

PgUp/PgDown nerozdeli vobec:
textTEXTtextTE
text PgUp/PgDown
textTEXTtextTE

$VstupIN-VystupOUT$ podobne:
textTEXTtextTE
textTEXT VstupIN-
VystupOUT text

Klá\-ves\-ni\-ce hoci napisem, kde ma delit slovo, slovo nepresunie na dalsi riadok ani ho rozumne nerozdeli ale urobi nasledovne:
textTEXTtextTE
textTEXT Kláves-
nice textTEXTt

Tiez mam podozrienie, ze deleniu slov vadi aj porostredie \Cite{}. Predosle ukazky ale neboli v zvlastnych prostrediach okrem $$ - matematicke prostr.

Vie niekto know-how? Dakujem.