Prvni radek jinym pismem

Petr Brezina petr-brezina at volny.cz
Fri Dec 17 22:48:56 CET 2004

Ad Matous Jan Fialka, 17. 12. 2004, 08:50:48 + 09:18:05
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

> Tak jsem odhalil zvlastni chovani makra pri tucnem rezu. Jak je to mozne?

Chyba neni na me strane. V distribuci CSTeXu je vadna metrika csb17.tfm
(nevim, zda to uz nahodou nekdo neopravil; sam pouzivam uz starsi
distribuci TeXu a tam je ta metrika vadna). Se stiznosti se prosim
obratte na soucasneho administratora CSTeXu.

O tom, ze je vadna metrika a ne makro, se muzete presvedcit, kdyz si
vytvorite novy soubor, ve kterem nebude zadne moje makro (abyste me nemohl
obvinovat z podvodnych kouzel :-). Do souboru zapiste dva odstavce - jeden
vysazejte fontem csr10 a druhy fontem csb17. Uvidite, ze radky ve druhem
odstavci budou kratsi nez v prvnim. Take by vas dvi-prohlizec mel upozornit
na chybu ve fontu: "Checksum mismatch".

Predpokladam, ze i ve svem druhem dopise jste mel na mysli chyby pri
pouziti csb17. V takovem pripade neni z me strany co resit. Pokud jste
minil chyby pri pouziti jineho fontu, sdelte mi to prosim.

S pozdravem

Petr Brezina