Visici rozdelovnik

Petr Brezina petr-brezina at volny.cz
Wed Dec 15 20:01:07 CET 2004

Ad Ondrej Koala Vacha, 14. 12. 2004, 23:51:43
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

> Samozrejme, visici interpunkce je popsana v Texbooku, sekci D.
> Je to tam ukazane pokud si vzpominam pro rozdelovnik, tecku, carku a
> uvozovky pres aktivni znaky.

Visici rozdelovnik tam pres aktivni znak resen neni.
Knuth tam o visicim rozdelovniku rika pouze toto:
A special font with zero-width \hyphenchar should be used for
``hanging hyphenation.''

> Aniz bych chtel jakkoli znevazit praci na tomto hezkem makru, musim jen
> dodat, ze stejne obvykle je to, kdyz je tam fontu vic - at uz se jedna o
> mistni nebo jiny nazev psany typicky kurzivou apod.

Obvykle to je, moje makro to ale bohuzel neumi.

S pozdravem

Petr Brezina