Visici rozdelovnik ++

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Wed Dec 15 13:21:19 CET 2004

On 15/12/04 12:08 +0100 or thereabouts, David Necas (Yeti) wrote:

> Alespon v konferenci o TeXu prosim ne. Cesky se nepise
> 1-radek, natoz 1-ni radek, ale
>
>                             1. radek

"Prvni radek" bude asi nejlepsi...

Vite, clovek si tou digitalni komunikaci (jak pise stale nekde na IRC a
Jabberu, popr. ICQ apod.) uplne pokazi pravopis. To me samosebou neomlouva,
zkusim si davat vetsi pozor na to co sem pisu.

Jinak uz od detstvi trpim zvlastni poruchou: diktaty jsem mel vzdy za jedna,
ale treba sloh obsahove take vzdy za jedna, zato sama hrubka, chybejici
pismenka atd. Nikdy se mi to nepodarilo zcela opanovat. Nevi nekdo, co to je
za poruchu z lekarskeho hlediska? Proste kdyz nekdo v cizich textech neudela
chybu, ale ve vlastnich chyby dela a navic je jeste casto ani nevidi, kdyz
si to pak po sobe cte? Ucitele mi vzdy tvrdili, ze jsem "roztekany", mozna
to je pravda. Ale muze to take byt nejaka "diz-" porucha, ktera se mela
napravit, kdyz jsem byl male decko a nenapravila.

--
Matou\v{s} Jan Fialka aka Nakladatelstv\'{i} Ligatura
Private E-Mail:       < mjf [at] ligatura [dot] org >