pdfTeX -> Re: Jiny zpusob ........

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Dec 14 11:33:22 CET 2004

On Tue, 14 Dec 2004, Ondrej Koala Vacha wrote:

> - prohlizec: zadny z pdf prohlizecu (acroread,gv,xpdf) nedosahuje kvalit
> dvi prohlizecu xdvi nebo tmview, nemluve o prohlizeci z emTexu, ktery
> dodnes predstavuje pro mne vrchol.

Aj pre mna to tak bolo. Pred 5 rokmi, ked som prechadzal na GSview,
tak sa mi zdalo, ze idem do horsieho. Postupom casu som si na GSview
zvykol a minule, ked pri instalacii u kolegu sa mi omylom pustil stary
DVISCR, tak uz som ani nevedel, ze co to je.

> U pdf neni pravitko, lupa, stranky
> podle stranek Texu, take rychlost vykreslovani ma co dohanet (acroread).

GSview sa mi javi tiez rychly. Autor (Russell Lang) mi slubil, ze sa to
pokusi este zrychlit. Minule som sa ho pytal (v spolupraci s panom
Kubenom), ci by nebol ochotny tam doprogramovat to automaticke prepisanie
neaktivneho GSview okna. Pisal, ze je to tazke, ale bude na to mysliet
(je vraj tazke obist casovac). Ked kliknete na GSview a medzitym sa
subor prepisal, tak vacsinou GSview na nieco akoby cakal (0.5-1s). Aj
preto ho radsej znovu pustam, vtedy je to okamzite.

> - vystup: z dvi se s pomoci dvips da vygenerovat pomerne usporny ps
> soubor, obsahujici libovolny vyber stran. U pdf tehoz lze dosahnout bud na strane
> Texu (modifikaci \output) nebo znovu preskladanim pdf do jineho pdf - tam
> ovsem kazda stranka obsahuje vsechny sve fonty a velikost narusta.
>
> K rutinni praci mi pdf pripada znacne nepohodlne.

Tak uz nato ani nemyslim (ze prejdem na pdfTeX).

Zdravi
Ladislav Bitto