pdfTeX -> Re: Jiny zpusob ........

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Dec 14 11:18:56 CET 2004

On Tue, 14 Dec 2004, Ondrej Koala Vacha wrote:

> [...]
>   results (all other images types where treated as rgb images).
>   Tif images can be converted on *nix on-the-fly to pngs with the help of
>   ImageMagick, epstopdf.sty or pdftex.def v0.4 or newer, and this rule:
>     \DeclareGraphicsRule{.tif}{png}{.png}{`convert #1 `basename #1 .tif`.png}
>

> Mj. jsem velmi stasten s timto rozhodnutim :). Jak kody v pdftexu, tak i
> kody v knihovne byly celkem zmatene a tak zivot je mnohem lepsi bez nich.
>
> Thanh

> Takze odpoved je 'neporadi' - ani se cmykovym, ani se zadnym jinym.

Pak je tedy jedina moznost: v Gimpu upravit na spravnou velikost se
spravnym rozlisenim, ulozit jako RGBovy TIFF, pomoci SCARSE prevest na
CMYK, programem tiff2ps prevest na EPS a Ghostscriptem udelat cmykovy PDF.
Pak ale nevidim duvod, proc nedelat vsechno pres PS, odpadne mi prevod EPS
obrazku na PDF a vse udelam v jednom kroku.

> :(
>
> --
> Ondrej Koala Vacha

Zdenek Wagner