Jiny zpusob visiciho rozdelovniku?

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Mon Dec 13 22:04:00 CET 2004

> V dobe vzniku TST byl pdfTeX v pocatcich vyvoje a mozna ze primitivy na
> visici interpunkci tehdy jeste ani nebyly funkcni.

Uvedomil jsem si pri teto prilezitosti, ze tomu muze byt v nejblizsi
dobe deset let (uz deset!), co napad pdfTeXu vznikl v hlavach panu
Zlatusky a Sojky. Tedy pokud se nemylim. Myslim, ze by v teto
souvislosti mohlo byt zajimave zavzpominat, tak vlastne pred temi deseti
lety k tomu zrodu doslo (nebyl by z toho pekny clanecek do Zpravodaje
pane Sojko?). Mozna by neco mohl pridat i Han The Thanh. Nedavno se ke
mne dostal jeho email a cesky umi stale velmi dobre. Alespon me by to
zajimalo. S odstupem doby muzeme rici, ze slo o velmi zdarily open
source projekt. Jak uz jsem nedavno uvedl, kdo v moderni distribuci TeXu
nepouziva Omegu, pouziva pdfetex (tedy temer vsichni).

Vitek Zyka