Jiny zpusob visiciho rozdelovniku?

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Mon Dec 13 02:17:30 CET 2004

On 13/12/04 01:45 +0100 or thereabouts, Matous Jan Fialka wrote:

> Davam Vam plne za pravdu. Doslo mi to dnes dopoledne pri nahledovem tisku.
> Trklo mi, ze na celou sirku znaku to je "nejake divne" a tak jsem to trosku
> srazil a vysledek je dobry. Zatim teda pouzivam ten pdfcsplain ...
>
> Tou vetou jsem ale predevsim myslel, ze na zadni strane TST nebyla pouzita
> makra, ktera jsou ukazana v TBN, protoze ta jsou o celou sirku znaku. Proto
> take stale tajne doufam, ze se s nami pan Olsak o makra pouzita na zadni
> stranu TST podeli :-) (ackoli to neni jeho povinnost, to je jasne). Osobne
> [...]

This is TeX, Version 3.14159 (Web2C 7.3beta5) (format=csplain 1999.3.16)
                                                      ^^^^^^^

Tak skutecne, "vnitrek" TST byl vygenerovan pomoci csplainu,
viz ftp://math.feld.cvut.cz/pub/olsak/tst/t.log :-)

Lze se ale bohuzel stale jen domnívat, ze i zadní strana obálky byla v
csplainu. Opravdu me to velice zajima...

--
Matou\v{s} Jan Fialka aka Nakladatelstv\'{i} Ligatura
Private E-Mail:       < mjf [at] ligatura [dot] org >