TeX na WIN XP

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Dec 10 09:55:02 CET 2004

On Fri, 10 Dec 2004, Dont Miroslav wrote:

> Bude za teto situace chodit take Q-Edit, dvips atd?

TeX386.exe (aj HTeX386.exe) a DVIPS32.EXE s tym novym RSX.EXE chodia -
najdete ho na google (alebo clusty), staci zadat iba RSX -
(dvips mozte pouzit hociaky - trebars aj z instalacie MiKTeXu).

DVI a PS prehliadac by nemal byt problem (vsak existuju pod XP).

Q-Edit nepoznam. Ako ste pisali, je to stary editor. Predpokladam, ze
DOSovy - tak by mal ist. Ja mam ten svoj editor napisany V TURBOPASCAL5
a chodi to bez zmeny (hlavne bleskovo - vsak ma iba 70KB, s vonkajsimy
podpornymi programami aj cez 300KB).

Jedine, co Vas moze zo zaciatku odradit - je cestina. Teda budete musiet
"ujednotit" cestinu TeXu a editora. S tym treba trosku bojovat.

Ja som zatial kvoli slovencine nemusel nic prerobit v editore, vsetko
mi funguje tak ako na predchadzajucom OS (WIN98).

Zdravi
Ladislav Bitto