TeX na WIN XP

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Dec 10 08:30:10 CET 2004

On Thu, 9 Dec 2004, Ambroz Petr Samal wrote:

> Já používám WinEdt, na nějž se i tu na konferenci, jestli si dobře
> pamatuji, nahlíželo celkem pozitivně; nevýhodou je, že je to shareware.
> Jinak nevím, jak ve WinShellu, ale ve většině ostatních aplikací (včetně
> WinEdt) lze s českou klávesnicí napsat "\" pomocí pravého Alt+Q.

No a ostatne chybajuce sa daju tiez pisat []<>#$@%^&  s pomocou
pravy ALT+nieco. Tak pisat je ale hroza - a ked prepnete do anglickej
klavecnice (co je zas velmi otravne) musite to zase inac pisat a velke
ceske/slovenske zase inac nez anglicke.

Pre mna je najlepsie riesenie to ako pisem ja. Kazdy znak na klavesnici
zapisujem rovnakym sposobom (trochu inac nez je zvykom), ci je
klavesnica v anglickom alebo slovenskom rezime.

Zdravi
Ladislav Bitto