LaTeX - "float" na prazdne strance

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Dec 8 16:32:15 CET 2004

On Wed, 8 Dec 2004, Josef Tkadlec wrote:

> Dobry den,
>
> to nefunguje. Ten obrazek je maly a v okoli nekolika stranek jediny,
> takze upravy parametru jsou asi zbytecne (ale zkusil jsem je). Pouzivam
> specifikaci "t" (vsechny obrazky chci mit nahore), pridani "h" nic
> nemeni (navic pri jinem zalamani by to vedlo k nezadoucimu umisteni).

Ted se divam do zdrojaku LaTeXu, mozna by pomohlo vynulovani "gumove"
mezery \@fptop (nezapomente definici dat do *.sty nebo pouzit
\makeatletter). Kdyz \@fpbot zustane natahovaci, mel by obrazek byt
nahore. Za \vskip\@fptop se okamzite vklada \vskip-\@fpsep, coz je mezera
mezi floaty s opacnym znamenkem. Mozna i zde bude nutna uprava hodnoty.
Zkuste (zase pozor na \catcode) \showthe\@fptop a \showthe\@fpsep, tim
zjistite aktualni hodnoty.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz