LaTeX - "float" na prazdne strance

Josef Tkadlec tkadlec at fel.cvut.cz
Wed Dec 8 16:12:46 CET 2004

Dobry den,

to nefunguje. Ten obrazek je maly a v okoli nekolika stranek jediny,
takze upravy parametru jsou asi zbytecne (ale zkusil jsem je). Pouzivam
specifikaci "t" (vsechny obrazky chci mit nahore), pridani "h" nic
nemeni (navic pri jinem zalamani by to vedlo k nezadoucimu umisteni).

Prijde mi, ze floaty se umistuji az tehdy, kdyz je na strance nejaky
text. Pokud neni a prijde \clearpage, pak do specifikaci prida "p" a
tomu da prednost. Zkusil jsem (marne) i "t!".

J. Tkadlec