TeXLive - uspornejsia tlac cez dvips a gs , tetex a print on Linux

Pavol Kucerak kucerak at centrum.sk
Fri Aug 13 08:36:57 CEST 2004

Vdaka,

Myslim hlavne velkost suboru, lebo od toho zavisi aj rychlost, resp. cas tlace.
Aj ked to zavisi od inych veci. Ako som spominal, tlaciaren mame pripojenu
cez win. a tcp ip siet, a tato siet je dost rychla, asi 100mb/s. Tlaciaren je
HPLJ2200. Ale uz som prisiel na to, ako sa da na nu tlacit postscipr. subor
priamo, z prikazoveho riadku (win XP):
 print /d:port-tlaciaren subor.
kde port-tlaciaren je sietova adresa tlaciarne v mojom pripade.

Len este neviem, ako takto urobit obojstrannu tlac. Vie niekto?

Na riesenie dalsich otazok o tlaci z linuxu som nemal cas,
a otazka na tlac cez siet je skor teoreticka, pre pripadne
riesenia do buducnosti. Dakujem, prajem vela zdaru.
P. Kucerak

http://ateny.centrum.sk / - A ste v Centre olympíjskeho diania!
!