Mody pre xdvi a mf a fonty

Pavol Kucerak kucerak at centrum.sk
Mon Aug 2 13:37:30 CEST 2004

Pardon, zabudol som povedat, ze samozrejme tlac z ps suboru (a jeho zobrazovanie)
ide s pouzitim gs, ale to je asi zainteresovanym jasne..
Ak by islo to co som sa pytal, je otazka, ako by sa riesilo zobrazovanie tlace
na monitore v X.
Fonty z tlaciarne neviem ci sa daju stiahnut. Mozno su k nim nejake ekvival.
alebo nahrady... Vlastne ani neviem ci su tam nejake vyhovujuce fonty,
ale nejake zakladne snad su.
Vdaka.
P.Kucerak

http://mail.centrum.sk/ - Chceš nový e-mail, zriaď si ho!