Re: part a pagestyle

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Apr 29 12:24:23 CEST 2004

On Thu, 29 Apr 2004 petr at tristudne.cz wrote:

> Je mi lito, ale makra jsem nikdy nedelal (tedy aspon ne v latexu) a v
> *.pdf priruckach co mam v pocitaci se o tom pise jen velmi malo (a na webu
> jsem jen v inet.kavarne, takze neco dalsiho hledat a stahovat... mozna
> casem :-)

Muzete si treba koupit knihu "LaTeX pro zacatecniky" od J. Rybicky. Budete
mit dobrou ucebnici v cestine a budete tim motivovat autora a nakladatele.

> Co se tyce franc.deleni slov, vygeneroval jsem znovu format, uz to
> funguje, jen kdyz chci pouzit cslatex musim nekam presunout adresar babel,
> protoze je tam nekde konflikt jmen, ale to je drobnost, hlavne ze muzu
> psat... Diky.

V podstate staci z babelu vymazat czech.sty -- ten totiz v babelu neni k
nicemu, je to jen pojistka, abyste nemohl pouzit omylem
\usepackage{czech}. V cslatexu ale muzete mit s francouzstinou potize,
protoze cslatex ma defaultne kodovani IL2, ktere neobsahuje vsechny
francouzske znaky. Pro francouzstinu potrebujete kodovani T1. Nejsem si
jist, zda staci XL@, ale obavam se, ze nikoliv. Pro francouzstinu bych Vam
radeji doporucil normalni LaTeX s babelem. Francouzstina se da ozivit i v
cslatexu, ja to ve svem pocitaci tak mam, ale vyzaduje to jiz trochu vetsi
znalosti.

> Ty soubory Vam poslu, ale az zitra, jak jsem rikal nemam internet doma
> (zatim)
> Petr C.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz