Re: part a pagestyle

petr at tristudne.cz petr at tristudne.cz
Thu Apr 29 12:02:02 CEST 2004

> Alespon zde v mailu to mate zcela nesmyslne ozavorkovane, takhle to ani
> fungovat nemuze.

> Muzete mi poslat maly priklad (vcetne logu), kde
> \part{Nadpis}\thispagestyle{empty} nefunguje?

> Zdenek Wagner

Kdyz jsem napsal \thispagestyle{empty} za \part{} tak to chybu nehlasi,
ale taky se nic nezmeni...

Zkousel jsem tedy \renewcommand{\thepart}{\thispagestyle{empty}} ale to je
asi taky blbost (undefined control sequence a odkaz na soubor *.toc)
nakonec jsem to prepsal primo v report.cls...

Je mi lito, ale makra jsem nikdy nedelal (tedy aspon ne v latexu) a v
*.pdf priruckach co mam v pocitaci se o tom pise jen velmi malo (a na webu
jsem jen v inet.kavarne, takze neco dalsiho hledat a stahovat... mozna
casem :-)

Co se tyce franc.deleni slov, vygeneroval jsem znovu format, uz to
funguje, jen kdyz chci pouzit cslatex musim nekam presunout adresar babel,
protoze je tam nekde konflikt jmen, ale to je drobnost, hlavne ze muzu
psat... Diky.

Ty soubory Vam poslu, ale az zitra, jak jsem rikal nemam internet doma
(zatim)
Petr C.