Prolozene pismo

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Wed Apr 21 16:30:41 CEST 2004

> ich do riadka
>
> dviscr je dost stary program, je mozne, ze nema dobre udelanou podporu
> virtualnich fontu. Zkuste prohnat DVI programem dvicopy, tim se
> virtualnich fontu zbavite a mely by tam vzniknout explicitni prikazy pro
> ulozeni znaku na presne pozice.

Nie to som mal na mysli. Tvrdim, ze dviscr neumiestnuje pismena na miesta,
ktore mu urcil TeX. Ked si vytvorim novy font csur10.tfm totozny s csr10.tfm
a csur10.pk totozny a csbx10.pk
tak vo vzniknutom texte sa nebudu prilis siroke pismena prekryvat, ale
jednoducho len pretecu riadky a text bude v podstate vyzerat ako keby bol
sadzany pomocou csbx10.tfm.
Preto podla mna mozu vybuchnut aj predtym spominane triky  prestrkanym
textom. Pripadne
rozne ovladace by mohli dat rozne vysledky. Nemali by sa pekne zmenit uz
metafontove zdrojaky?

Zdravi

Anton Surda