Prolozene pismo

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Wed Apr 21 14:27:57 CEST 2004

> 1. virtualni font, o kterem p. Kloc tvrdi, ze

Nie som si tak uplne isty, ci to bude skutocne fungovat. Zdalo sa mi, ze
napr. dviscr neulozi kazde pismeno tam kam ma, ale jednoducho ich do riadka
nasype a ulozia sa
podla sirok .pk fontov. Cize ked som text vysadil uzkymi pismenami a potom
ich nahradil sirokymi .pk fontami neprekryvali sa, ale sa predlzil riadok.

Zda sa mi, ze vyrobit virtualny font, alebo upravit metriku je viacmenej to
iste.

Inac som virtualne fonty uz vyrabal. Je to strasne jednoduche. Ich .pl
varianty
su na prvy pohlad zrozumitelne a su takmer totozne s metrikami, len su tam
este mapovacie prikazy. Vo Vasom pripade zrejme treba len zvacsit  sirku
pismen. Kam,  sa ale potom presne  posadi realne uzsie pismeno je mi
zahadou. Rozhodne napiste pre vsetkych ked to budete mat hotove.

Vela uspechov praje

A. Surda