Poster ze stranek A4

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Tue Apr 13 16:19:04 CEST 2004

Vahal jsem s odpovedi, protoze jste chtel LaTex a ja jsem plainista.
Takze bych to nejspis resil plainovsky, t.j. nastavil si zrcadlo, fonty
a dalsi parametry dle svych predstav a pak uz bych tomu nemenil rozmery.
Nicmene ten Vas popis postupu muze nekomu pomoci. Mel bych k tomu
nekolik dotazu ci pripominek.

- PS soubor bych vyrabel klasicky pres DVI. Ma cesta pres PDF nejakou
vyhodu?

- Pouziti bitmapovych obrazku (pokud se nejedna o fotografie nebo
screenshoty) v tomto kontextu (nutnost prerastrovani pri zmene rozmeru)
ponekud prici, a je asi pricinou silene velikosti PS souboru.
V OpenOffice se nedaji udelat vektorove?

- Zda se, ze zatim jen malo uzivatelu dela take PDF prezentace v TeXu.
Doporucuji se podivat na tridu Prosper, umoznuje snadno vetsinu
toho, co clovek pri tvorbe prezentace potrebuje. Napriklad velice snadna
a prirozena tvorba postupne se objevujicich polozek vyctu a podobne.
Umi vetsinu toho co PowerPoint a semtam i neco navic.
Je to jeden z mala pripadu, kdy pouzivam LaTex.  K tomu jeste poznamku:
pokud pouzijete v Prosperu animovane prechody mezi strankami, je lepsi
prohlizet vysledek Acrobatem pro Win. Linuxova verze Acrobatu ty prechody
zobrazuje mnohem hure. (Adobe je zkratka, bohuzel, zamerena na Wokna).

S pranim mnoha uspechu,

          Lubos Kloc