nestejne chovani LaTeXu

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Apr 8 09:41:59 CEST 2004

hospodka at feld.cvut.cz wrote:
> [...]
> ktera byla sazena LaTeXem2e a to jeste instalaci EMTEXU pro DOS. Kolegove
> potrebuji pozmenit par veci, a tak me poprosili, abych jim soubory
> prekonvertoval (z kodovani Kamnickych do win, ...). Pokud vse prelozim, neni
> prakticky zadny problem, ale vysledek je jinak naformatovan. Presneji: jediny
> rozdil je ve vertikalnich mezerach mezi textem a rovnicemi, tyto mezery jsou
> nyni mensi (hlavne mezery pred rovnicemi). Pritom mam k dispozici puvodni
> repotr.sty, ktery nacitam. Takato jsou mezery jeste upraveny ve vlastnim

Ja se v LaTeXu moc nevyznam, ale neni chyba prave tady? report.sty patri
podle meho nazoru k LaTeXu 2.09, LaTeX 2e by mel pouzivat report.cls.

> [...]
>    \let\@listi\@listI}%
>
> Nevim co by na to melo jeste vliv. Prekladam to csLaTeXem z instalace TeXLive 6
> pro win. Samozrejme mohu tyto rozmery pokusne menit, az dostanu stejne
> rozlamane stranky, ale ... to je az ta krajni cesta.
>
> Nenapada nekoho, co bych mel jeste zkontrolovat, nastavit, ... (puvodni
> instalaci bych byl schopen sehnat)?
>
> Jeste bych se chtel zeptat na program pstops, ktery mam pro DOS a ktery ve
> winxp nefunguje. Hledal jsem na CTANu,
>
> ale nic takoveho tam neni. Nevi nekdo, kde by se tento program nechal pro winxp

Existuje treba taky cs2cs a jiste i spousta konvertoru kodovani primo
pro Win. Videl jsem kdysi clanek, ktery je porovnaval z hlediska
rychlosti, a bylo jich tam nejmin sedm. Chce to rozhlednout se po
internetu. Nemusi to byt zrovna program z TeXovske rodiny, tohle
je dost obecna zalezitost. Na Linuxu se treba bezne pouziva recode,
ale na CTANU asi taky nejspis neni. Nechce se mne to hledat, ale myslim
ze treba na TL nejaky konvertor fungujici ve Win urcite bude.

S pranim uspechu,

       Lubos Kloc