part a pagestyle

petr at tristudne.cz petr at tristudne.cz
Wed Apr 28 16:54:13 CEST 2004

> Tohle uz jsem taky resil. LaTeX ma v makru \part, \chapter apor
> zadefinovano natvrdo \thispagestyle{plain}. Predefinujte si toto makro a
> mate vystarano.
>
> 		JH
>
> PS: Nejaky subject by si ten email zaslouzil.

Diky, funguje to... Musel jsem to ale prepsat primo ve zdrojovem souboru,
kde jsou definice \part \section atd., protoze redefinice ve stylu
\renewcommand{\thepart{\thispagestyle{empty}}} funguje jenom pri prvnim
behu latexu (a vysledek je takovy jaky jsem chtel) dalsi beh vsak generuje
chybu - "neznamy prikaz". Dalsi rada, ktera mi dosla tj.napsat
\thispagestyle za \part bohuzel (mozna jen me :-) nefunguje.

Petr C.