systematicka zmena stylu stranky (bylo: Re: No subject))))

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Tue Apr 27 22:05:15 CEST 2004

On Mon, Apr 26, 2004 at 10:51:46AM +0200, Jan Holub wrote:

> Tohle uz jsem taky resil. LaTeX ma v makru \part, \chapter apor
> zadefinovano natvrdo \thispagestyle{plain}. Predefinujte si toto makro a
> mate vystarano.

Pokud by slo o systematickou zamenu (napr. \pagestyle{plain} na empty),
lze napriklad
\let\ps at plain=\ps at empty
v dokumentovem stylu (nebo v hlavicce dokumentu obalene zavorkami
\makeatletter a \makeatother). Platnost zmeny chovani
lze samozrejme omezit i pomoci { } ci \bgroup \egroup.

> PS: Nejaky subject by si ten email zaslouzil.
Napraveno :-).

--ps