-src-specials

hospodka at feld.cvut.cz hospodka at feld.cvut.cz
Thu Apr 8 09:46:54 CEST 2004

Pekny den,
snazim se prinutit LaTeX, aby daval do vysledneho dvi souboru znacky pro zpetne
volani editoru z Yapu. To se mi dari, pokud ve volani texu uvedu toto:
--src-specials=par, tedy napr:

tex -fmt=cslatex -translate-file=cp1250cs -src-specials %1 %2 %3 %4 %5 %6 %7 %8
%9

Potom zpetne hledani funguje, ale ma to jeden neblahy ucinek na preklad. Za
nadpisy typu \section{}, ... je text odsazen (odstavcovou zarazkou), coz se
pred tim nedelo.

Nemohu prijit na to, jak toto chovani odstranit a pritom zachovat moznost
zpetneho hledani z dvi do zdrojoveho textu?

Pokud je to nejaky FAQ, tak me prosim nasmerujte, asi jsem spatne hledal,
protoze to nemohu najit :-(
                                 Jiri Hospodka