Expanze strings v BibTeXovém souboru?

Stepan Kasal kasal at ucw.cz
Mon Sep 29 15:07:30 CEST 2003

Ahoj Mateji,

On Sun, 28 Sep 2003 14:28:43 -0400, Matej Cepl <cepl at surfbest.net> wrote:
> můžete někdo doporučit utilitu, která by uměla %subj% a jinak se mi moc
> nehrabala v obsahu .bib databáze

doporucuji sed.  Ale pro upravy textu lze pouzit i awk, ruby, perl, m4,
ba i TeX.  TeX sice neni z obecneho hlediska nejvyhodnejsi, ale je
na vsech platformach, na kterych je TeX, coz se muze nekdy hodit.
(Viz docstrip.)

> (nemám Emacs, takže jeho makro expand-string mi je k ničemu)?

Co to znamena?  NetBSD bezici na Tvem mobilu ma pouze 4MB pameti a proto
nelze emacs spustit?

Neni mi prilis jasne, co presne chces udelat.  Mozna by se Ti hodilo
zasahnout primo do zdrojaku BibTeXu.  Jazyk C sice neni ten nejjednodussi
pro nahrazovani retezcu, ale treba bude mirne nepohodli vyvazeno jinymi
vyhodami.  Mozna by se take hodilo nahradit bibtex skriptem, ktery nejprve
spusti skutecny bibtex a potom provede dodatecnou upravu .bbl souboru.

Dodej prosim maly priklad, at Ti lepe porozumime.

Stepan