Jak to je s ISOami Live TeXu ?

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Fri Sep 26 12:27:01 CEST 2003

On Thu, Sep 25, 2003 at 10:21:30PM +0200, n_petr at SEZNAM.CZ wrote:

> Nemám ani jedno CD a mám pomalé připojení. Můžete mi prosím napsat bližší

Pokud jste clenem CSTUGu, dostanete (odhadem zacatkem listopadu,
nebot finalni release byl dnes) TeXLive 2003 DVD + CD [na DVD je i kopie CTANu].

> specifikace, jak a čím se liší níže uvedené soubory (readme jsem četl, ale
> moc moudrý z toho nejsem)?
>
> ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/local/texlive/cs-texlive-20021021-cd1.iso.bz2
>
> ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/local/texlive/cs-texlive7-20020829-cd1.iso.gz
>
> ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/local/texlive/texlive7-20021006-cd1.iso.bz2

Aktualni verze je TeXlive 2003 (tug.org/texlive , kde se take doklikate
na instalacni prirucku v cestine, kde se doctete take detaily co je noveho
a co je ktere verzi DVD/CD), takze vyse zminene obrazy si nestahujte.
Nove image najdete na CTANu v systems/texlive.

> Existuje už oficiální nebo funkční verze LaTeXu 3 s podporou češtiny nebo
> alespoň angličtiny ? (Zatím vím, že hodně lidí pracuje v LaTeXu2e)
Zarodky LaTeXu tri na distribuci najdete, ale LaTeX 3 jeste svetlo sveta
nespatril.

> Díky moc za odpověď, n_petr at seznam.cz
>
> PS: Chci si stáhnout nejnovější funkční zabalené ISO TeXLivEu s podporou
> češtiny, abych mohl provozovat LaTeX s podporou češtiny pod Windows 98 a XP
> (a pak taky případně v Linuxu, až ho přeinstaluju.)
Tak na to je TeXlive idealni, provozujeme ho sdilene (a tedy
s identickym chovanim) na Win32, linux, irix a solaris.

S pozdravem
Petr Sojka