Jak to je s ISOami Live TeXu ?

n_petr at seznam.cz n_petr at seznam.cz
Thu Sep 25 22:21:30 CEST 2003

Ahoj !

Nemám ani jedno CD a mám pomalé připojení. Můžete mi prosím napsat bližší
specifikace, jak a čím se liší níže uvedené soubory (readme jsem četl, ale
moc moudrý z toho nejsem)?

ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/local/texlive/cs-texlive-20021021-cd1.iso.bz2

ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/local/texlive/cs-texlive7-20020829-cd1.iso.gz

ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/local/texlive/texlive7-20021006-cd1.iso.bz2

Existuje už oficiální nebo funkční verze LaTeXu 3 s podporou češtiny nebo
alespoň angličtiny ? (Zatím vím, že hodně lidí pracuje v LaTeXu2e)

Díky moc za odpověď, n_petr at seznam.cz

PS: Chci si stáhnout nejnovější funkční zabalené ISO TeXLivEu s podporou
češtiny, abych mohl provozovat LaTeX s podporou češtiny pod Windows 98 a XP
(a pak taky případně v Linuxu, až ho přeinstaluju.)