Otazky na fonty

Michal Kvasnicka qasar at econ.muni.cz
Thu Sep 18 13:28:42 CEST 2003

Dobry den.

Dekuji za laskave nabidky pomoci -- rad je vyuziju, az prijde spravna
doba. Jinak jeste k tomu, co jste napsal:

Zdenek Wagner wrote:
> Na small caps jsem pouzival 0.7, slant jsem se snazil odvodit z nejakych
> podobnych fontu. Pokud je v rodine italics, daval jsem do slanted stejny
> sklon.

1) Nemel by se parametr small caps nastavit nejak podle stredni vysky
(x-height) prislusneho fontu? Proc zrovna 0.7?

2) Jak lze zjistit sklon italiky? Je to nekde v .afm souboru? Tusim, ze
ano, nevim ale, kde to presne hledat a jak to prevest pro potrebu
parametru v afm2tfm.

Dekuju za radu.
M.K.