pdfcslatex a eepic.sty

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Sep 2 13:51:45 CEST 2003

Rudo Blasko wrote:

>zdravim,
>
>mam mensi problem s prekladom dokumentu do pdf formatu
>pouzil som pdfcslatex (aj vo win aj v linuxe)
>ak pouzijem epic.sty a eepic.sty a dokument prelozim do formatu dvi resp. ps
>tak s tym nie su ziadne problemy, ale pri preklade do pdf hlasi chybu
>
>Non-PDF special ignored!
>
>a niektore prikazy neprelozi (napr. vector, circle)
>ak eepic.sty zrusim a necham iba epic.sty, tak to prelozi bez problemov
>rad bys som pouzil obidva subory epic.sty aj eepic.sty
>moze mi niekto poradit, vdaka
>                                r.blasko

Obavam se, ze to bude problem. Balik eepic pouziva tzv. tpic-specialy
(aby byly cary oproti epic.sty hladke).
Ty podporuje napr. dvips, ale pochybuji, ze je podporuje pdftex.
Nepodporovaly je napr. ani Mattesovy drivery
z emtexu. Spis uvazujte nad nejakym alternativnim prostredkem pro
kresleni (metapost+mfpic a jine).

Zdravi
                 Jaromir Kuben