pdfcslatex a eepic.sty

Rudo Blasko beerb at frcatel.fri.utc.sk
Tue Sep 2 13:17:16 CEST 2003

zdravim,

mam mensi problem s prekladom dokumentu do pdf formatu
pouzil som pdfcslatex (aj vo win aj v linuxe)
ak pouzijem epic.sty a eepic.sty a dokument prelozim do formatu dvi resp. ps
tak s tym nie su ziadne problemy, ale pri preklade do pdf hlasi chybu

Non-PDF special ignored!

a niektore prikazy neprelozi (napr. vector, circle)
ak eepic.sty zrusim a necham iba epic.sty, tak to prelozi bez problemov
rad bys som pouzil obidva subory epic.sty aj eepic.sty
moze mi niekto poradit, vdaka
                                r.blasko