Anketa (Bylo: Propagace a sireni TeXu)

Josef Polách josef at polach.org
Sun Sep 7 19:11:59 CEST 2003

Zdravim vsechny,

pred casem jsem v tomto listu nadhodil namet na anketu, ktera by mela pomoci
najit nejvetsi problemy, s nimiz se setkavaji uzivatele TeXu a napovedet, co
je treba udelat zejmena pro usnadneni startu zacatecnikum.

Protoze nekolik lidi ihned zareagovalo, rozhodl jsem se zustat u puvodnich
otazek a dokoncit, co jsem byl zapocal. (Jiz dosle odpovedi samozrejme zahrnu
do vyhodnoceni).

Anketu muzete vyplnit na http://www.polach.org/anketa.php
a samozrejme zde - v tom pripade odepiste prosim na adresu josef at polach.org
at nezahlcujeme zbytecne konferu. Dam to dohromady asi koncem zari a potom
zverejnim zde i na svych strankach. Tady jsou ty otazky:

Kdy jsem se dostal(a) k TeXu: /NEBO/ jak dlouho pouzivamm TeX?
Jak jsem se k TeXu dostal(a)?
K cemu a kde vyuzivam TeX?
Jake problemy me trapily na zacatku?
Podle ceho jsem se učil(a) Tex?
Co mi (v souvislosti s TeXem) chybi dnes?
Kolik lidí jsem privedl(a) k TeXu?
Co mohu nabidnout? (Treba odkaz na svou tvorbu, stranky WWW...)
Jsem clenem sdruzeni (CSTUG)? Ano:   Ne: Proc?
Sleduji konferenci cstex at cs.felk...? Ano:   Ne:
Využívám stránky a archivy CSTUGu a CTANu? Ano:   Ne: Jak často, proč?

Nejake osobni udaje (pripominam, ze samozrejme nepovine, to je spise pro
anketu na webu, tady to castecne poznam ze zpravy):
Jmeno:   Vek:
Pohlavi muz:   zena:

Dekuji za odpovedi a pripadne rozsireni mimo konferu.

Pohoda, hezky den:)

--
Josef Polach

Odchozí zpráva neobsahuje viry, protože k jejímu vytvoření nebyly použity
výměšky Micro$oftu.
Outgoing message doesn't contain viruses, it was not created using the
secretes of Micro$oft.