uvodni a zaverecna strana

Vasek Skrivan vskr6537 at artax.karlin.mff.cuni.cz
Fri Oct 31 08:57:39 CET 2003

Dekuji za radu,
	 ta uvodni strana funguje dobre, ale s tou zadni to neni
porad ono.
Mim cilem bylo, abych, pokud budu delat z textu brozuru, mel uvodni
stranu
na prvni strance obalky a posledni stranku na zadni strance obalky. Ten
script co jste mi poslal mi vlozi zadni stranu na konec textu, coz ovsem
po prestrankovani pomoci psbook nemusi byt vubec nakonci. Pokud tech
stran je napr. 6, tak je na konci obalky prazdna stranka.

Pokud by nekdo dokazal odstranit i tento problem, tak by to bylo fajn.
Jinak prost na konec textu vzdy vlozim v LaTeXu spravny pocet prazdnych
stran a ono to asi taky pujde.

predem dekuji
Vasek Skrivan