generovanie formatu

Peter Gasparovic pegas at vlake.army.sk
Wed Oct 29 12:53:56 CET 2003

> prikaz >>> pdftex -ini -progname=pdfcsplain -format=pdfcsplain
> csplain.ini
> vygeneruje format s nazvom csplain.fmt (a nie pdfcsplain.fmt)

Otazku som polozil v konferencii:
tetex at dbs.uni-hannover.de
(archiv starsich sprav je na http://www.tug.org/teTeX/), a odozva
administratorov distribucie tetex bola zhruba v tomto zmysle:

1. pricina olisneho chovania spociva v zmene web2c (nikto vsak nebol
ochotny odpovedat, PRECO bola nutna tato zmena)
2. odporucaju pouzivat vysokourovnove prikazy:
  fmtutil --enablefmt pdfcsplain
  fmtutil --byfmt pdfcsplain
  texconfig ...
, ktore riesia problem komplexne.
3. odporucaju zmenit navod pre cslatex. Protiargumenty boli ignorovane.

Moje skusenosti:
Vysokourovnove prikazy nemozu vyriesit problem, s ktorym autor
distribucie nepocital (napada ma priklad encTeX-u). Nastastie cs formaty
su v novsich verziach tetexu dostatocne podporovane, takze
vysokourovnove prikazy funguju tak ako maju.
Ti co potrebuju pouzit nizkourovnovy prikaz-volbu "-ini -fmt" v
distribuciach zalozenych na web2c, musia vediet ze:
- od urcitej verzie web2c sa objavil prepinac "-job-name" (neskor
"-jobname"),
ktory prebera povodnu funkciu prepinaca "-fmt" pri inicializacii
formatu, a prepinac "-fmt" sa sprava odlisne.

Ing.Peter Gasparovic
Air Force Academy in Kosice, Dept.of Aeronautical Engineering
GPS: N48 44.1208, E021 16.1585
mailto:pegas at vlake.army.sk
http://buteo.szm.sk