Off topic: LaTeX -> PDF

Radim Gelner radim.gelner at suse.cz
Thu Oct 16 17:58:17 CEST 2003

Dle me empiricke zkusenosti to neni mozne. Textove funkce Acrobat Readeru jsou
nejspis platformne zavisle, takze pri nejlepsim dosahnete bud PDF
"kopirovatelneho" na Linuxu nebo ve Windows. V obou systemech to v dobe, kdy
jsem se touto problematikou zabyval (Acrobat 4.x), neslo.

P.S.: Bohuzel uplne stejne (ne)fungovalo i vyhledavani v textu. PDF, ve kterém
bylo mozne vyhledávat ceske fraze v Linuxu nefungovalo ve Windows a vica versa.

--
Best Regards / S pozdravem,

Radim Gelner
SW Applications Development Team Manager / Vedoucí týmu vývoje SW aplikací
SuSE CR, s.r.o.                               e-mail: radim.gelner at suse.cz
Drahobejlova 27                                  tel: +420 296 542 373
190 00 Prague 9                                  fax: +420 296 542 374
Czech Republic                                  http://www.suse.cz