Off topic: LaTeX -> PDF

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Oct 16 17:44:07 CEST 2003

Zdenek Wagner wrote:

> Problem je asi v tom, ze Acrobat 3 neumi /CMap a vyssi verze Acrobatu
> jeste nejsou pro vsechny operacni systemy. Proto az na vyjimky vytvarim
> PDF kompatibilni s Acrobatem 3. Funkce Save As RTF (v plnem Acrobatu) by
> vsak na tento soubor mela fungovat dobre.

Verzi Acrobatu to asi nebude. Prave predevcirem jsem se presvedcil, ze
pri pokusu o kopirovani casti textu z PDF souboru do Wordu pres
clipboard vznikne z ceskych znaku smeti. Acrobat Reader 6.0, Win XP.
PDF pouzival csfonty a byl zobrazen zcela korektne.

Soudim, ze pri teto procedure AR zcela ignoruje udaje o kodovani fontu
a proste predpoklada, ze kodovani je CP1250.
Jak lze za techto okolnosti zajistit, aby se cesky text kopiroval spravne?
Pouzit Lido? Vkladat vyhradne TTF fonty? Nastavenim dvips?
Diky za tipy.

              Lubos Kloc