Off topic: LaTeX -> PDF

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Thu Oct 16 15:27:47 CEST 2003

> To vubec netusim. Jak si muzete overit, pouzil jsem cs-fonty, takze
> akcentovane znaky jsou vcelku, nejsou tvoreny virtualne. Distiller tedy
> musel s textem provadet velmi zahadne operace.
>
> Acrobat 4 funguje take, ale ma jine fonty Times a Helvetica nez verze 3 a
> 5 (pri pouziti \sc varianty z cspsfonts se presunou diakriticka pismenka o
> 2 az 3 znaky doprava a ne ruznych mistech se ztrati mezislovni mezery).

Vidim, ze som mal obrovske stastie na tu trojku, ktora funguje, zda sa,
bezchybne.
Jediny problem su bitmapove pismena, ktore Acrobat znazorni strasne, ale
Ghostview uplne perfektne. Mam sa tvarit, ze moje pdf vystupy s cscsc9.pk su
v poriadku a menejcenny je Acrobat, alebo je to opacne? Asi nemozem chciet
na verejnosti, aby zavrhla Acrobat a presla na Ghostview.
Adobe je zrejme vobec strasna firma. Skusal som ich Postscriptovy driver na
obrazky vtiahnute do Wordu a vysledok bol nepouzitelny. Standardne od
Microsoftu su omnoho lepsie.

Zdravi

Anton Surda