Off topic: LaTeX -> PDF

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Oct 16 14:53:09 CEST 2003

On Thu, 16 Oct 2003, Anton Surda wrote:

> To ste mi padli do rany. Prave vcera som nainstaloval Acrobat5 a vyviedol mi
> to iste co Vam.
> Acrobat 3 pracuje vyborne. Nemal som cas problem studovat a preto som sa tu
> este nechcel stazovat a ziadat o radu. Viete uz v com je problem?

To vubec netusim. Jak si muzete overit, pouzil jsem cs-fonty, takze
akcentovane znaky jsou vcelku, nejsou tvoreny virtualne. Distiller tedy
musel s textem provadet velmi zahadne operace.

Acrobat 4 funguje take, ale ma jine fonty Times a Helvetica nez verze 3 a
5 (pri pouziti \sc varianty z cspsfonts se presunou diakriticka pismenka o
2 az 3 znaky doprava a ne ruznych mistech se ztrati mezislovni mezery).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz