Fonty Times pro math mod

Milan Vancura milan at ucw.cz
Mon Oct 6 16:35:34 CEST 2003

> Mate prosim nekdo zkusenosti s baliky pro pouzivani fontu v math modu,
> ktere se daji pouziti s textovym fontem Times (nebo podobnym)? Nalezl jsem

Idealni je nemit zadny balik, ale korektne udelany font. Tim myslim, ze bude
mit vsechny znaky nutne pro matematickou sazbu se vsemi metrickymi udaji a se
znaky na stejnych pozicich jako mat. cm fonty. Pak neni treba zadny balicek a
nejsou mozne zadne konflikty s jinymi balicky.

Bohuzel format cm fontu je ojedinely a krom TeXu se nikde jinde nepouziva
(nevim o tom), takze i podpora je slaba. Ja vim jenom o fontech od Y&Y
(www.yandy.com). Ti nabizeji pro Windows i nejake dalsi veci pro TeX, zkuste se
tam podivat.

Samozrejme muze se stat, ze to bude mit klasicke dve slabiny: podporu cestiny a
cenu...

Milan Vancura