spojení formuláře (blanketu) a dat

"Jiří Lisický" lisicky at datis.cdrail.cz
Fri Oct 31 08:55:49 CET 2003

Dobrý den.

Chtěl bych se zeptat zdejších odborníků na následující věc.

Mám postscriptový soubor - tiskopis - blanket faktury. A mám data těch faktur.
Jde to "slepit" dohromady = vytvořit kompletní faktury?

Ten postsriptový soubor bych dostal z tiskařské firmy, která nám dodavá ty
formuláře. Proto bych jej nemusel sám znovu vytvářet.

Pokud to nepůjde takto, budu to muset vytvořit v TeXu - aniž jej umím :-(
A vytvářet složitý formulář s rámečky asi není ten nejlepší příklad k učení.

A ještě bych se chtěl zeptat jak je to s náročností na výkon počítače, když
budu chtít vytvořit třeba 300 faktur.

děkuji za Vaše případné odpovědi