Problém s fonty

Matej Cepl cepl at surfbest.net
Tue Oct 28 02:02:12 CET 2003

Dobrý den,

nevím jestli jsem se ptal v této skupině nebo v comp.text.tex,
ale každopádně jsem se stále nedopracoval odpovědi, takže to
zkusím ještě jednou.

Udělal jsem si tuto definici prostředí comment (původně z balíčku
verbatim a využívané v LyXu):

   \usepackage{ifthen,color}
   \definecolor{lightgray}{gray}{0.95}
   \newboolean{commentvisible}
   \newsavebox{\@commentbox}
   \newlength{\@commentwidth}

   \@ifclasswith{article}{draft}{%
      \setboolean{commentvisible}{true}%
      }{%
      \setboolean{commentvisible}{false}%
   }

   \newcommand{\mc at commentbox}[1]{%
      \ifthenelse{\boolean{commentvisible}}{%
         \marginpar{%
            \fcolorbox{black}{lightgray}{%
               \setlength{\@commentwidth}{\marginparwidth}%
               \addtolength{\@commentwidth}{-2\fboxrule}%
               \addtolength{\@commentwidth}{-2\fboxsep}%
               \parbox{\@commentwidth}{%
                  \raggedright \sffamily \footnotesize
                  \unhbox#1%
               }%
            }%
         }
      }
   }
   \renewenvironment{comment}%
      {\begin{lrbox}{\@commentbox}}
      {\end{lrbox}\mc at commentbox{\@commentbox} }

Celý to funguje moc hezoučky s jedinou výjimkou. Přestože mám v
tom základním \parboxu příkaz \footnotesize, tak je stejně celý
text v základním písmu. Máte pro to nějaké vysvětlení? Je možné,
že to způsobil ten \unhbox? A jak tomu zabránit, prosím?

        Děkuji za jakýkoli nápad,

                Matěj

--
Matej Cepl,
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC