velikost souboru vs velikost image do nej...

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Fri Nov 14 10:48:43 CET 2003

Zbynek Houska wrote:

>Zkousim jak mourovatej...ale vysledky jsou neuspokojive. pdfcslatex
>hlasi, ze nezna format ps a eps pro grafiku. Takze jsem pouzil convert
>-monochrome a hodil to do png. Soubory maji mezi 1k a 5k, ale presto je
>vysledne pdf velke...
>Chyba bude asi nekde tam.
>Upgradoval jsem na novy TeXlive, predtim jsem mel TeX  primo ze
>zdrojaku...
>Pred upgradem byla velikost souboru 20k i s grafikou, ted je to 47k bez
>grafiky. Poradi mi nekdo jak spravne nastavit kompresi pdf?

To uz jsou vsichni z toho Gatese tak zblbli, ze nechapou rozdil mezi
vektorovym
a bitmapovym formatem?
Prevest obrazek do vektoroveho EPS a z nej zase zpatky do bitmapoveho PNG
neni zrovna racionalni pocinani.
Pokud je ten vektorovy EPS dobry, pak ho prevedte (distillerem nebo
GhostScriptem)
do vektoroveho pdf a ten vlozte do pdfTeXu.

Co se tyce velikosti souboru bez grafiky - nezmrsil jste si pri upgradu
vkladani fontu?
podivejte se v Acrobatu, jake fonty mate v jednotlivych verzich vlozeny.

 S pranim mnoha uspechu

                    Lubos Kloc