velikost souboru vs velikost image do nej...

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Fri Nov 14 09:40:46 CET 2003

On Fri, Nov 14, 2003 at 01:08:23AM +0100, oldfrog.tex at volny.cz wrote:
> Idealni bude prevest to do vektorove podoby, zminovany
> 'potrace' poskytuje prekvapive dobre vysledky. Pokud se
> to z nejakeho duvodu nehodi, je pro 1bit bitmapu vhodny
> format bud png nebo tiff s vnitrni kompresi ccitt4.
> Prinejmensim png lze primo vlozit do pdf pomoci
> \includegraphics{}, tak to delam ja. LyX mozna samocinne
> konvertuje?

Zkousim jak mourovatej...ale vysledky jsou neuspokojive. pdfcslatex
hlasi, ze nezna format ps a eps pro grafiku. Takze jsem pouzil convert
-monochrome a hodil to do png. Soubory maji mezi 1k a 5k, ale presto je
vysledne pdf velke...
Chyba bude asi nekde tam.
Upgradoval jsem na novy TeXlive, predtim jsem mel TeX  primo ze
zdrojaku...
Pred upgradem byla velikost souboru 20k i s grafikou, ted je to 47k bez
grafiky. Poradi mi nekdo jak spravne nastavit kompresi pdf?

Zbynek