Metapost (vyriesene)

Peter Gasparovic pegas at vlake.army.sk
Thu Nov 13 16:29:38 CET 2003

Jaromír Kuben wrote:

> To neni tak docela pravda. Pokud mate obrazek bez popisu delanych pomoci
> btex etex, tak by to slo.
> Ale pokud tam popisy jsou, dopadne to spatne, protoze fonty nejsou
> vlozene a doda je tam az tex.
> Musel by to zvladnout ghostscript, coz by ve Vasem pripade (v linuxu)
> bylo v poradku. Ale treba ve W* by to
> nefungovalo (bez doplneni fontmap).
> Zdravi

A rovnaky problem je aj pri popisoch obrazkov z Gnuplotu. PdfTeX znaky v
obrazku prekoduje (ak treba) - pozrie sa na zaznam pre dany font v
pdftex.map.
Ak chcem este pred tym skontrolovat obrazok v Ghostscripte, musim mu dat
*.pfb font, ktory ma "vhodny" encoding vector.
Tak mam zarucene aj to, ze v pripade potreby (pre ine ucely ako je TeX)
dokazem z Ghostscriptu vyexportovat bitmapovy obrazok so spravnymi
popismi.

Kvoli rucnemu editovaniu PS obrazkov z Gnuplotu mam vyrobene *.pfb fonty
v kodovani ISO-8859-2. (napriklad u csr10 atd. mi velmi chybala medzera
na pozicii 32).

            Peter Gasparovic