Metapost (vyriesene)

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Nov 13 14:53:27 CET 2003

Jan Karabas wrote:

>PS: Nechcem, aby xdvi robil nieco co nevie, len som nevedel presne lokalizovat
>chybu vzhladom na to ze vsade sa mi vykreslovanie spravalo rovnako. Mohlo ma
>napadnut otvorit nejaky obrazok priamo v prehliadaci GhostSciptu namiesto
>vkladania do TeXu a prehliadania DVI s tymto vlozenym obrazkom

To neni tak docela pravda. Pokud mate obrazek bez popisu delanych pomoci
btex etex, tak by to slo.
Ale pokud tam popisy jsou, dopadne to spatne, protoze fonty nejsou
vlozene a doda je tam az tex.
Musel by to zvladnout ghostscript, coz by ve Vasem pripade (v linuxu)
bylo v poradku. Ale treba ve W* by to
nefungovalo (bez doplneni fontmap).
Zdravi
             Jaromir Kuben